Molt feliços pel gran èxit d'aquest dissabte 14 de desembre en el Mercat de Nadal. La implicació del municipi per a la gran festa d'aquest cap de setmana ha estat infinita. Molts nens i nenes han fet cua a la carrossa del Fumera per fer arribar la seva carta als Reis!
Gràcies als centres educatius de Sant Joan de Vilatorrada per fer possible la cantata que va donar pas a la inauguració del mercat de Nadal. També volem agrair l'SCCR La Verbena per la seva cantata i ballada de gegants i a Manelutti per les seves grans animacions.
Gràcies a l'ABIC i a tot el comerç local que, una vegada més, li ha donat vida al nostre municipi! Esperem que puguem fer junts aquesta festa per Nadal molts anys més!
Gràcies a la gran quantitat d'entitats que han participat, també al personal de l'Ajuntament de Sant Joan de Vilatorrada per posar tot el seu esforç perquè surti endavant el Mercat de Nadal.
I moltíssimes gràcies a la gent de Sant Joan que aquest cap de setmana ha omplert el nostre poble d'alegria!
Ajuntament | Major, 91-93 | 08250 Sant Joan de Vilatorrada |ajuntament@santjoanvilatorrada.cat Tel. 938 764 040 | Fax 938 764 440 | Contactar administrador | Avís legal | Crèdits | Accessibilitat |
![]() |