La setmana de l’11 al 15 d’abril vam celebrar el 25è aniversari del Centre Municipal de Formació de Persones Adultes de Sant Joan de Vilatorrada.
Es van realitzar moltes activitats com ioga, tai-txi, dones en forma amb una gran participació.
Dimarts 12 es va celebrar un acte dinamitzat pel santjoanenc Pep Callau.
Dimecres 13 d’abril va haver una mostra de cuina dels països d’origen de molts i moltes dels i les alumnes que assisteixen a la nostra escola.
Després d’escoltar com s’havien elaborat les diferents receptes, vam poder tastar els diferents plats i vam poder ballar.
L’acte central va tenir lloc divendres 15, on després dels parlaments dels regidors responsables al llarg de la història de la nostra escola, d’alumnes i exalumnes i membres de l’Associació d’Exalumnes, de la directora del centre i de l’alcalde del municipi, es va sopar i va haver un ball a càrrec de Cafè-Trio. Hi van assistir unes 500 persones.
L’èxit d’aquesta celebració ens motiva més encara a continuar treballant per a l’Escola d’Adults i per al nostre municipi.
Ajuntament | Major, 91-93 | 08250 Sant Joan de Vilatorrada |ajuntament@santjoanvilatorrada.cat Tel. 938 764 040 | Fax 938 764 440 | Contactar administrador | Avís legal | Crèdits | Accessibilitat |
![]() |