10. Instal·lació d'hivernacles o instal·lacions similars, llevat que els murs perimetrals d'aquestes instal·lacions siguin inferiors a un metre d'alçada
Documentació
- Sol·licitud de llicència urbanística
- Projecte tècnic
- Direcció facultativa (caldrà presentar-lo abans de l’inici de les obres)
- Identificació del constructor de l’obra (caldrà presentar-lo abans de l’inici de les obres)
- Designació del coordinador/a de seguretat i salut quan sigui exigible segons el RD 1627/1997, de 24 d’octubre (caldrà presentar-lo abans de l’inici de les obres).
- Estudi de seguretat i salut o Estudi bàsic de seguretat i salut, segons l’establert en el RD 1627/1997, de 24 d’octubre, pel que s’estableixen les disposicions mínimes de seguretat i salut en les obres de construcció.
- Document d’acceptació de residus firmat per un gestor de residus autoritzat per tal de garantir el correcte destí dels residus separats per tipus. En aquest document hi haurà de constar el codi de gestor, el domicili de l’obra i l’import rebut en concepte de dipòsit per a la posterior gestió (article 11 Decret 89/2010, de 29 de juny, modificat pel RD 210/2018, de 6 d’abril, PRECAT20)
- Estudi d’impacte i mesures correctores
- Model d'autorització de representació, si s'escau
- Model de declaració responsable del/de la tècnic/a competent
En finalitzar l'actuació:
- Certificat Final d'Obra
- Certificat Final de Gestió de residus.